ترس از هیچ چیز ...

ترس از هیچ چیز ...

بـــــــــــــرو!!!!
 

ترس از هیچ چیز ندارم

وقتی یقین دارم بیشتر از من

کسی دوستت نخـــــــواهد داشت

بــــــــــــرو!!!!

ترس برای چه؟؟

وقتی می دانم یکــ روز تُف می اندازی به روی تمام آن هایی که

به خاطرشــــان من را از دست دادی ...
 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت1:06---18 فروردين 1393
نمیدانم چه رابطه ای است!!!

بین بودنت بارنگ ها!!!

دلتنگ تو که میشوم زندگیم سیاه میشود!!!


شاید فراموشت شدم.!؟
ساعت8:52---15 فروردين 1393
اگه میگم "دوستت دارم"
از سر عادت نیست ..
یا
از سر جوونی !

میگم که بدونی ..
"بهتـــــــرین "اتفاقی بودی..
که توی زندگیم افتاده !


شاید فراموشت شدم.!؟
ساعت8:17---14 فروردين 1393
دوست داشتن به حرف نیست....!!
به وقتیه که برات میذاره،
به ارزشیه که برات قائل میشه،
به دلگرمیه که بهت میده،
اما وقتی طرفت همش نیست!!
وقتی تو توی لحظه لحظه زندگیت تنهایی..
این دوست داشتن نیست!!
"دوست داشتن " این نیست که جاخالی هاشون رو باتو پر کنند! اینه که بخاطر تو " جاخالی کنند"...!!!


فرشاد
ساعت12:50---12 فروردين 1393
من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, ساعت 8:26 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |